مرکز تخصصی آپا دانشگاه هرمزگان
 
En ورود

نوآوری در امنیت سایبری

دنیای امنیت سایبری به طور مداوم در حال انطباق با فناوری های جدید است. این صنعت در حال تغییر به نظر می رسد که تهدیدات جدیدی ظاهر شود تا داده ها بتوانند باقی بمانند. در برنامه هایی مانند برنامه تکنسین شبکه امنیت سایبر در TechLaunchFVI دانش آموزان در مورد آخرین نوآوری های امنیتی سایبری و نحوه کمک به سازمان ها برای محافظت از اطلاعات خود به عنوان یک تکنسین امنیتی سایبری می آموزند. بیایید برخی از فناوری های امنیتی سایبری که در حال تغییر صنعت و نوآوری هستند، کشف کنیم.

دنیای امنیت سایبری به طور مداوم در حال انطباق با فناوری های جدید استاین صنعت در حال تغییر به نظر می رسد که تهدیدات جدیدی ظاهر شود تا داده ها بتوانند باقی بماننددر برنامه هایی مانند برنامه تکنسین شبکه امنیت سایبر در TechLaunchFVI دانش آموزان در مورد آخرین نوآوری های امنیتی سایبری و نحوه کمک به سازمان ها برای محافظت از اطلاعات خود به عنوان یک تکنسین امنیتی سایبری می آموزندبیایید برخی از فناوری های امنیتی سایبری که در حال تغییر صنعت و نوآوری هستند، کشف کنیم.

·         تأیید هویت سخت افزار

همانطور که ما همچنان به استفاده از فن آوری ابر ، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های ذخیره سازی قابل جابجایی و سخت افزار اینترنت اشیاء (IoT) ادامه می دهیم، ما نیز به تهدیدهای جدید باز می گردیمبخشی از مشکل این است که ما نام کاربری و کلمه عبور را انتخاب می کنیم که می تواند ما را به خطرات بیشتر باز کندبا احراز هویت سخت افزار، هویت کاربر به سخت افزار خود رمزگذاری می شود، به دستگاه های خود اثر انگشت منحصر به فرد خود رااین به ویژه هنگامی که به IoT می آید بسیار مهم است، زیرا شبکه نیاز به اطمینان دارد که دسترسی به آن دارای مجوز انجام این کار است.

·         یادگیری عمیق

یادگیری عمیق، همچنین به عنوان شبکه های عصبی شناخته شده است، اصطلاحی است که برای پوشش دادن بسیاری از فن آوری های مختلف از جمله هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می شوداین تمرکز بر رعایت محیط های کاری یا "نهاد ها" برای ایجاد پایگاه داده ای از دانش است که به شناسایی الگوهای حمله سایبری و جلوگیری از فعالیت های مشکوک کمک می کند.

·         ابر

در حال حاضر، تقریبا هر کس در مورد ابر شنیده استاین اجازه می دهد تا ما اطلاعات را از راه دور بدون نیاز به مقدار زیادی سخت افزار ذخیره کنیم. این تکنولوژی هنوز نسبتا جدید است و به تکنولوژی مجازی سازی برای ایجاد فایروال ها، سیستم های تشخیص نفوذ و پیشگیری و سخت افزار های امنیتی متکی استهمانطور که این فن آوری تکامل یافته است، ما همچنان شاهد راه های جدیدی برای محافظت از اطلاعات ذخیره شده در ابر هستیم که توسطتکنسین های امنیتی سایبری توسعه یافته است .

·         تجزیه و تحلیل رفتار کاربر

هرچند ممکن است ما از همان وبسایت ها بازدید کنیم و از همان نرم افزار استفاده کنیم، هر کاربر با سیستم ها و دستگاه های خود به صورت خود ارتباط برقرار می کند و این همان جایی است که تجزیه و تحلیل رفتار کاربر وارد شده است. با نگاه کردن به فعالیت کاربر و مقایسه اقدامات گذشته و حال و همچنین استفاده از تجزیه و تحلیل همکار برای مقایسه رفتار در یک شرکت یا بخش، این سیستم می تواند رفتار غیر معمول را شناسایی کند و فورا تهدید را متوقف کند.

اینها تنها چندین تکنولوژی در حال ظهور هستند که نوآوری را در امنیت سایبری هدایت می کنند . آنها به ما کمک می کنند تا بهتر بدانیم که چه سایتی معنی می دهد و چرا کارشناسان با گواهینامه های امنیتی سایتی برای حفاظت از اطلاعات ما بسیار مهم هستند.

دانشگاه ها و کالج ها به طور مجزا برای مجرمان اینترنتی جذاب هستند

 


از آنجا که جمعیت به طور مداوم در حال تغییر و استفاده از تعداد زیادی از دستگاه های BYOD به معنی بسیاری از آسیب پذیری های بالقوه است.

ممتاز متخصص مدیریت دسترسی Thycotic است انتشار یک امنیت سایبر جعبه ابزار رایگان برای دانشجویان و خانواده ها، در ارائه یک راهنمای ضروری برای کمک به مدارس ساخت درک درستی از سایبری بهترین شیوه در سراسر جامعه خود است.

این ابزار از منابع آماده، به راحتی قابل هضم و قابل اشتراک گذاری ساخته شده است. این ابزار به ارائه دهندگان آموزش و پرورش کمک می کند. دانش آموزان و خانواده ها درباره امنیت اطلاعات ارائه شده و جمع آوری شده توسط مدرسه خود، و همچنین ابزار و مهارت های لازم برای بهبود آنها را داده اند. رفتارهای سایبری خودشان.

"هنگامی که ما به مدارس و دانشگاه ها نگاه می کنیم، ابزار و اطلاعاتی نداریم که بتواند آنها را آماده کند. این امر به کودکان زیر 6 سال که هدف اصلی سرقت هویت هستند، می تواند 10 سال قبل از اینکه کسی هویت خود را تشخیص دهد، تاثیر       می گذارد. جوزف کارسون، دانشمند ارشد امنیت در Thycotic می گوید، مورد آزار قرار گرفته است. "ما تصمیم گرفتیم که برخی از منابع را که در طول سالها توسعه داده بودیم، آنها را سفارشی کنیم و برای مدارس به آنها دسترسی داشته باشیم. ما تنها به عنوان افرادی که در اطراف ما هستند، امن هستیم، بنابراین دانش آموزان می توانند این دانش را به خانواده و دوستان خود گسترش دهند."

مدارس به راحتی می توانند این ابزار را سفارشی کنند تا جزئیات فعالیت های خود و انتظارات آنها برای رفتار مسئولانه سایبر را منعکس کنندبا به اشتراک گذاری کیت، تعهد خود را به امنیت نشان می دهند و نگرانی دانش آموزان و والدین را مورد توجه قرار می دهند.

کارسون می افزاید: "کلاس های در حال تغییر از کتاب به کامپیوتر به رهبری است." "دانش آموزان دستگاه های خود را در داخل و اتصال آنها به شبکه قرار می دهند. بسیاری از این سیستم ها قدیمی هستند یا نرم افزار های قدیمی را اجرا می کنند و ممکن است در ابتدا با نرم افزارهای مخرب آلوده شوند. این سیستم ها در بسیاری موارد منجر به حملات بیرون از شبکه های دانشگاهی می شود."

1   1
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 629
captcha